+371 27772247

E-pastsinfo@safebox.lv
Zvanu centrs8:00-20:00
AdreseRīga, Vijciema iela 1a (Teika)
Rīga, Brīvības gatve 204b (Centrs)
Veselības drošības pasākumi SAFE BOX mantu glabātuvēs

Veselības drošības pasākumi SAFE BOX mantu glabātuvēs

SAFE BOX mantu glabātavās mūsu klientu un darbinieku veselība un drošība ir mūsu galvenā prioritāte. Tāpēc mēs esam veikuši pasākumus, lai nodrošinātu sociālās distancēšanas vadlīniju ievērošanu.

Mantu glabātavās ir pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi.

Mūsu darbinieku ierodas mantu glabātavās ar automašīnu, kā arī katru dienu pārbauda savu veselības stāvokli, pirms darba dienas sākuma, mērot ķermeņa temperatūru.

Mūsu darbinieki ir pastiprinājuši mantu glabātavu zonu ikdienas tīrīšanu, it īpaši tajās vietās, uz kurām visbiežāk pieskaras. Jāatzīmē, ka mūsu mantu glabātavas it nemaz nav pārpildītas vietas ar daudz cilvēķiem un mūsu klienti tās apmeklē drīzāk reti nekā bieži.

Visas SAFE BOX mantu glabātavas ir pašapkalpošanās mantu glabātavas, ļaujot klientiem piekļūt savā mantām kad tas ir nepieciešams arī brīvdienās un svētku dienās, kā arī vēlos vakarts un agros rītos. Esošie klienti joprojām var piekļūt savām mantu glabātuvēm, izmantojot savus PIN kodus.

SAFE BOX mantu glabātavas tiek uzraudzītas visu diennakti, lai nodrošinātu papildu klientu apkalpošanu un saglabātu drošību; šis process turpinās arī pašreizējos apstākļos. Tāpat klientiem ir iespēja rezervēt mantu glabātavu, nosūtīt pieteikumu mājaslapā un parakstīt līgumu elektroniski, netiekoties ar mūsu darbiniekiem. Tas palīdz novērst jebkādu fizisku kontaktu starp klientiem un mūsu darbiniekiem.

Mantu glabātavas ir svarīga preču izplatīšanas tīkla sastāvdaļa, un tāpēc mēs turpinām savu darbību pašreizējā vidē. Mūsu mērķis ir pēc iespējas ilgāk saglabāt mantu glabātavas atvērtas un pieejamas, lai mūsu biznesa klienti varētu turpināt savu saimniecisko darbību. Tas ir īpaši svarīgi, jo lielākā daļa no tiem ir mazie uzņēmumi, kas izmanto mūsu pakalpojumus kā mini loģistiku e-pakalpojumu veikšanai un preču pārdošanai tiešsaistē.

Daži no mūsu biznesa klientiem izplata medicīniskos un citus šai situācijai nepieciešamos materiālus. Turklāt mums ir arī klienti, kuriem bija pēkšņa vajadzība pēc īslaicīgas preču, mēbeļu uzglabāšanas nesenās saimnieciskās darbības apturēšanas dēļ. Daļa no tiem ir uzņēmumi, kuru mazumtirdzniecības vietas, veikali vai biroji ir slēgti, un tāpēc viņiem ir ārkārtas nepieciešamība uzglabāt savas lietas.

Tomēr mūsu pakalpojumam jābalansē ar noteikumiem, kas nepieciešami, lai ierobežotu koronavīrusa izplatību, un tāpēc mēs esam ieviesuši iepriekš minētos pasākumus uz vietas un starp darbiniekiem, lai maksimāli ierobežotu kontaktu starp mūsu darbiniekiem un klientiem.

Mēs turpināsim ievērot visas vadlīnijas, lai turpinātu nodrošināt tīru un drošu vidi visiem mūsu dāŗgajiem klientiem un darbiniekiem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zvanīt
Adrese